Link Building
Scopul Link Building-ului este de a crea o retea de website-uri, blog-uri si platforme publice de stiri care sa directioneze trafic catre website-ul tau si sa iti ofere o expunere mai mare pentru diverse categorii de public. Prin interactiunea cu aceste surse, compania ta poate creste autoritatea si credibilitatea website-ului tau in ochii motoarelor de cautare, ceea ce duce la o crestere a pozitionarii in rezultatele de cautare.
Branding-ul, arta de a crea marci puternice si memorabile
Terra Sacrae Agency – SEO Link building
Piata online este in continua evolutie si, odata cu aceasta evolutie, concurenta este din ce in ce mai puternica in ceea ce priveste promovarea. Indiferent de cat de optimizat este website-ul tau, este dificil sa ajungi pe prima pagina a motorului de cautare fara o strategie de SEO off page, cum ar fi construirea unei structuri de link-uri de inalta calitate.
In trecut, linkurile erau singurul criteriu folosit de Google pentru a stabili punctajul de calitate al unei pagini. Cu toate acestea, in prezent, exista sute de criterii care contribuie la punctajul de calitate al unei pagini. Cu toate acestea, linkurile sunt in continuare un factor foarte important in cresterea organica a unui website si este dificil sa ajungi pe prima pagina fara un profil de link-uri de calitate.
Strategii de link building
care sa atraga link-uri naturale de la alte website-uri si surse relevante din domeniul tau de activitate. Continutul trebuie sa fie interesant si valoros pentru cititorii si sa ofere informatii utile si relevante pentru piata si audienta tinta.
care sa implice comunicarea cu jurnalisti, bloggeri si alte surse de stiri din industria ta. Prin crearea si distribuirea unui comunicat de presa bine structurat, informativ si relevant pentru piata ta, poti sa atragi atentia si sa generezi link-uri de la surse relevante si cu autoritate.
relevante pentru domeniul tau de activitate si postarea de comentarii utile, informative si relevante. In acest fel, poti construi o comunitate si poti atrage atentia utilizatorilor si altor surse relevante din domeniul tau.
si surse relevante din industria ta. Aceasta poate fi o strategie eficienta de Link Building, dar trebuie realizata cu precautie, pentru a evita practicile neetice si link-urile artificiale care pot afecta pozitionarea website-ului tau in motoarele de cautare.
Link building ce inseamna si ce facem?
Link Building reprezinta procesul de construire a unui profil de link-uri de calitate care sa directioneze trafic catre website-ul tau si sa creasca autoritatea si credibilitatea acestuia in ochii motoarelor de cautare. Linkurile sunt considerate de catre motoarele de cautare, cum ar fi Google, ca fiind un factor important in determinarea calitatii si relevantei unei pagini web. Un profil de link-uri puternic poate ajuta la cresterea pozitiei website-ului tau in rezultatele de cautare si la atragerea de trafic catre site-ul tau.
Cercetare si analiza
Cercetarea si analiza sunt doua etape importante in procesul de Link Building, care te pot ajuta sa identifici sursele relevante si sa creezi un profil de link-uri puternic si de calitate.
In cadrul etapei de cercetare identificam sursele relevante din industria ta si studiem piata pentru a intelege nevoile si interesele publicului tau tinta. In cadrul etapei de analiza, evaluam sursele identificate si determinam care sunt cele mai relevante si de calitate pentru profilul tau de link-uri. Poti utiliza diferite metrici si criterii pentru a evalua sursele, cum ar fi autoritatea de domeniu, relevanta, traficul, continutul, istoricul de link-uri sau profilul de social media.
Strategie de link-uri
Pornind de la analiza si documentarea realizata, vom stabili o strategie de LinkBuilding, impreuna cu un calendar de postare corespunzator. In urma analizei competitorilor, vom avea o intelegere clara a nivelului de autoritate pe care il au website-urile pe care acestia au postat link-uri, si vom putea dezvolta o strategie prin care sa ii depasim. De exemplu, daca acestia au postat pe un site cu autoritate 7, noi vom opta pentru postarea pe un site cu o autoritate mai mare, pentru a le depasi.
Realizare campanie
Implementarea unei campanii de Link Building implica mai multe etape importante, printre care si crearea de continut de calitate care sa atraga link-uri naturale. Odata ce am identificat cuvintele cheie relevante pentru afacerea noastra, putem trece la implementarea campaniei. In cadrul Departamentului de Copywriting, echipa noastra va primi planificarea si structura de cuvinte cheie, pentru a putea incepe sa scrie articolele relevante. Este important ca articolele sa fie bine structurate, informativ si sa ofere o valoare reala pentru cititorii nostri.
Articolele sunt un instrument important in cadrul campaniei noastre de Link Building, fiind bine documentate, continutul lor fiind relevant si capteaza atentia cititorului. Acestea descriu produsele sau serviciile din portofoliul companiei si sunt redactate de un scriitor specializat in text publicitar si jurnalism, cu un limbaj optimizat SEO.
Prin trimiterea unui link catre pagina de produs din website-ul companiei, traficul din link directioneaza clientii direct catre pagina de interes, pentru a-i converti in cumparatori. Aceste articole apar in prima pagina Google ca informatii relevante la cautarea dupa numele brand-ului, numele website-ului sau a cuvintelor cheie proprii domeniului de activitate.
In plus, articolele transfera autoritate catre website-ul companiei, contribuind la cresterea autoritatii acesteia in sistemele de pozitionare Google. Cresterea autoritatii paginii de web permite devansarea competitiei directe cu pagini intregi de rezultate.
Este important de retinut ca aceste articole sunt originale, unice, optimizate SEO si sunt realizate de scriitori specializati. Ele raman postate pentru o perioada nelimitata, transferand permanent autoritate catre website-ul tau.
Suntem parteneri directi cu publicatii media din variate domenii de activitate, atat publicatii de nisa, cat si generaliste. Obtinem parteneriate media cu publicatii locale in functie de zona geografica a clientului pe care il reprezentam si negociem tarife de publicare in mod avantajos.
Daca ai mai desfasurat o campanie similara sau exista mentiuni despre afacerea ta in mediul online, este posibil sa intalnesti link-uri vechi care fac trimitere spre pagini 404, adica catre pagini care nu mai exista deoarece au fost modificate sau sterse.
In timp, un website acumuleaza link-uri in mod natural din retelele sociale, forumuri, bloguri si alte site-uri. Daca aceste pagini dispar din structura website-ului tau, link-urile fac trimitere spre o pagina care nu mai exista sau care a fost redenumita, generand eroarea 404.
Pentru a rezolva aceasta problema, este important sa redirectionezi corect link-urile respective catre pagina actuala a produsului sau serviciului tau. Acest lucru va permite acestor website-uri sa inceapa din nou sa transfere autoritate catre website-ul tau, ceea ce poate contribui la cresterea autoritatii si vizibilitatii acestuia in motoarele de cautare.
In acelasi timp, trebuie sa fim atenti si la link-urile de tip spam, care pot proveni din vechile campanii de link exchange sau alte strategii neetice de Link Building. Acestea trebuie eliminate pentru a evita penalizarile din partea motoarelor de cautare si pentru a mentine un profil de link-uri sanatos si natural pentru website-ul tau.
TERRA SACRAE AGENCY
De ce sa colaborezi cu noi ?
Avand o vasta experienta in domeniul Link Building, am dezvoltat abilitatile necesare pentru a crea si implementa strategii eficiente de Link Building pentru afacerile clientilor nostri. Echipa noastra de specialisti este formata din experti in domeniul SEO, specialisti in content marketing, copywriting si PR, care au o intelegere profunda a modului in care functioneaza motoarele de cautare si a nevoilor publicului tinta.
La baza oricarei campanii de Link Building de succes se afla o abordare personalizata, adaptata nevoilor si obiectivelor fiecarui client in parte. La fel cum fiecare afacere este unica, si strategia de Link Building trebuie sa fie adaptata si personalizata pentru a reflecta aceasta unicitate.
Astfel, in cadrul companiei noastre, acordam o mare importanta dezvoltarii de strategii personalizate de Link Building, care sa ia in considerare obiectivele si nevoile specifice ale fiecarui client. De la identificarea cuvintelor cheie relevante si a competitorilor din industrie, la dezvoltarea de continut unic si relevant si identificarea platformelor media potrivite pentru promovarea website-ului clientului, abordarea noastra este adaptata pentru a raspunde nevoilor si obiectivelor fiecarui client.
Evaluarea rezultatelor este un aspect crucial al oricarei campanii de Link Building. La compania noastra, monitorizam si analizam in mod regulat performanta campaniei de Link Building a fiecarui client pentru a ne asigura ca strategia noastra este eficienta si pentru a identifica oportunitati de imbunatatire.
In cadrul procesului de evaluare a rezultatelor, analizam o serie de metrici si indicatori, inclusiv numarul de link-uri obtinute, autoritatea domeniului, traficul pe site-ul clientului si pozitionarea acestuia in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie relevante.
Pe baza acestor date, ajustam si optimizam strategia noastra de Link Building pentru a maximiza performanta si rezultatele campaniei de Link Building pentru clientul nostru.
De asemenea, suntem transparenti si oferim clientilor nostri rapoarte regulate si detaliate despre performanta campaniei lor de Link Building, astfel incat sa poata urmari progresul si sa inteleaga impactul acesteia asupra afacerii lor.
Suntem constienti de importanta suportului si a comunicarii eficiente in cadrul procesului de Link Building. De aceea, oferim un suport complet si o comunicare transparenta si deschisa cu clientii nostri.
Pentru a ne asigura ca clientii nostri sunt intotdeauna la curent cu stadiul campaniei lor de Link Building, le oferim rapoarte regulate si detaliate despre performanta campaniei lor, astfel incat sa poata urmari progresul si sa inteleaga impactul acesteia asupra afacerii lor.